Define Mobile Menu

Deze zomer ben ik druk bezig met vaderschap… maar zakelijk zijn er ook genoeg nieuwe dingen. Ik wil niet alleen mensen in het bedrijfsleven helpen om op een inspirerende manier te leren presenteren . Deze zomer lanceer ik ook een consumenten propositie. Wil jij weten welke ?

Nieuw is altijd leuk… is de titel die ik heb gekozen voor dit stukje van onze nieuwsbrief. Voor mij is 2015 sowieso een ‘nieuw jaar’. Ik ben in april voor het eerst vader geworden. Wat een ervaring! Een nieuwe rol, nieuwe verantwoordelijkheden, nieuwe uitdagingen (en een nieuw fenomeen: slapeloze nachten). En voor onze kleine is ook alles nieuw. Je ziet haar elke dag weer iets nieuws doen… werkelijk fantastisch! Persoonlijk vind ik nieuwe dingen altijd leuk; je weet niet wat er gaat gebeuren, er is soms een spannende onzekerheid over hoe iets gaat uitpakken, en alles is nog mogelijk… heerlijk! De wereld ligt aan je voeten, en dat vindt deze kersverse pappa geweldig!”

“Zakelijk gezien zijn nieuwe dingen ook altijd leuk. Nieuwe klanten, nieuwe samenwerkingen en nieuwe diensten lanceren. We zijn er bij Taylor Trainingen volop mee bezig, en krijgen er niet genoeg van. Begin 2015 introduceerden we al een nieuwe dienst: Inspirerend videopitchen. In de zomermaanden zijn we druk bezig geweest met het schrijven van een boek over het geven van een onvergetelijk speech op iemands bruiloft. Hieruit is een nieuw dochteronderneming geboren bruiloftspeech.nl. De mooie woorden die werden gezegd op mijn eigen bruiloft inspireerden mij om bruiloftspeech.nl te starten: voor iedereen die gevraagd is door hun zoon of dochter, broer of zus, of goede vriend of vriendin om te speechen tijdens hun bruiloft. Een speech geven op iemands bruiloft is een enorme eer. Ik wil mensen helpen om deze speech onvergetelijk te maken! ”

“2015 was voor mij een onvergetelijk jaar vol met nieuwe dingen op zowel persoonlijk als zakelijke vlak. En dat blijft mijn doelstelling voor 2016: ik wil dat onze klanten op een nieuwe manier tegen presenteren aan kijken zodat zij hun publiek écht kunnen inspireren. Het is altijd een beetje eng om uit je comfortzone te stappen, maar zoals Tony Robbins dit zo mooi zegt: “Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.” Inspireer jij altijd jouw publiek? Ga dan vooral op deze manier door. Maar wil je hier meer uit halen? Dan ben jij de enige die hier wat aan kan doen! En probeer iets nieuws… ;)”

Andrew Taylor

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.